Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

A fizetés menete:

·        A Felhasználó vásárlásának értékét – amennyiben a megrendelés mellett dönt - minden esetben bankkártyás fizetéssel kell kiegyenlítenie, az online vásárlás időpontjában.

·        A Felhasználó a rendelési folyamat végén a fizetési módoknál található bannkkártyás fizetési módot választva a fizetés gomba kattintva tudja elindítani a bankkártyás fizetést.

Ekkor átirányításra kerül a bankkártyás tranzakciókat kezelő simple pay felületre, ahol bankkártya adatai megadásával tudja a fizetést végrehajtani.

  • Bankkártya adatok kezelésére vonatkozó bővebb információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál (https://www.mvmnextshop.hu/adatkezelesi_tajekoztato).
  • A SimplePay által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Miután a rendszer visszaigazolta a fizetést, visszairányítjuk webshopunkra, ahol információt talál a kifizetés sikerességéről.

  • Az MVM webshop beérkező megrendelések a Szolgáltató webshop adminisztrációs felületén tekinthetőek meg.
  • A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató adminisztrátora tekinti át: ellenőrzi a termék készleteket a választott szállítási módot, és a fizetési státuszt.

A felhasználó a számlát elektronikus úton kapja meg a számlázási adatoknál megadott e-mailcímére, a rendelés áttekintését követően, a kézbesítés megkezdése előtt, de legkésőbb a befizetés beérkezését követő 3 munkanapon belül.

A garanciális feltételek érvényesítéséhez a kiállított számla, helyettesíti a garacialevelet.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

 

Átvétel és szállítás

A webshopban található különböző termékekre és szolgáltatásokra eltérő szállítási módok vehetők igénybe

Elérhető szállítási módok (az egyes termékek és szolgáltatások egyedi szállítási feltételekkel vehetők igénybe a rendelési folyamat során feltüntett módon.) a webshopban:

·       e-mail kézbesítés: a rendelés során megadott e-mailcímre történő kézbesítés

·       postai kiszállítás: a rendelés során megadott kézbesítési címre történő kiszállítás

·       futárszolgálattal történő kézbesítés: a rendelés során megadott kézbesítésicímre történő kiszállítás

·       telepítési szolgáltatás: a megadott kapcsolattartási adatokon négy munkanapon belül megtörténik a teljesítés feltételeire vonatkozó egyeztetés a felhasználóval

A kiszállításra vonatkozó általános feltételek:

1.     Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül.

2.     Amennyiben a Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

3.     Amennyiben Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

4.     A Felhasználó köteles jóváhagyott megrendelését rendelést az értesítés kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül átvenni. A rendelés átvételéhez a Felhasználónak be kell mutatnia a rendelés visszaigazolását, valamint valamilyen, közigazgatási hatóság által kiadott fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány, vagy jogosítvány).

5.     Amennyiben a Felhasználó nem veszi át rendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 30 napon belül a szolgáltató megkísérli felvenni a kapcsolatot a Felhasználóval a megadott kapcsolattartási telefonszámon, amennyiben  kapcsolatfelvétel meghiúsul, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, a teljes vételár fenntartására.

6.     Az átadás-átvétellel az áruban bekövetkező kár veszélyének viselése a Felhasználóra száll át.

7.     Az átvételt követően az áruban bekövetkező sérülésekért, hiányokért Szolgáltató-t felelősség nem terheli.

8.     Amennyiben az adott termékre jogszabály jótállást nem ír elő, úgy hiba miatti kifogás esetén a Felhasználónak kell igazolnia, hogy a hiba az átadás-átvétel időpontjában az áruban már megvolt.

9.     A termék fuvarozása a Felhasználó igénye szerint, a visszaigazolt megrendelőben kikötött feltételek alapján történik.

10.  A fuvarozás mindenkori díjait az a megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.

 

Az oldal tetejére