A fizetés menete:
· A Felhasználó vásárlásának értékét – amennyiben a megrendelés mellett dönt - minden esetben bankkártyás fizetéssel kell kiegyenlítenie, az online vásárlás időpontjában.
· A Felhasználó a rendelési folyamat végén a fizetési módoknál található bannkkártyás fizetési módot választva a fizetés gomba kattintva tudja elindítani a bankkártyás fizetést.
Ekkor átirányításra kerül a bankkártyás tranzakciókat kezelő simple pay felületre, ahol bankkártya adatai megadásával tudja a fizetést végrehajtani.
- Bankkártya adatok kezelésére vonatkozó bővebb információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál (https://www.mvmnextshop.hu/adatkezelesi_tajekoztato).
- A SimplePay által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
- A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Miután a rendszer visszaigazolta a fizetést, visszairányítjuk webshopunkra, ahol információt talál a kifizetés sikerességéről.
- Az MVM webshop beérkező megrendelések a Szolgáltató webshop adminisztrációs felületén tekinthetőek meg.
- A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató adminisztrátora tekinti át: ellenőrzi a termék készleteket a választott szállítási módot, és a fizetési státuszt.
A felhasználó a számlát elektronikus úton kapja meg a számlázási adatoknál megadott e-mailcímére, a rendelés áttekintését követően, a kézbesítés megkezdése előtt, de legkésőbb a befizetés beérkezését követő 3 munkanapon belül.
A garanciális feltételek érvényesítéséhez a kiállított számla, helyettesíti a garacialevelet.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Átvétel és szállítás
A webshopban található különböző termékekre és szolgáltatásokra eltérő szállítási módok vehetők igénybe
Elérhető szállítási módok (az egyes termékek és szolgáltatások egyedi szállítási feltételekkel vehetők igénybe a rendelési folyamat során feltüntett módon.) a webshopban:
· e-mail kézbesítés: a rendelés során megadott e-mailcímre történő kézbesítés
· postai kiszállítás: a rendelés során megadott kézbesítési címre történő kiszállítás
· futárszolgálattal történő kézbesítés: a rendelés során megadott kézbesítésicímre történő kiszállítás
· telepítési szolgáltatás: a megadott kapcsolattartási adatokon négy munkanapon belül megtörténik a teljesítés feltételeire vonatkozó egyeztetés a felhasználóval
A kiszállításra vonatkozó általános feltételek:
1. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül.
2. Amennyiben a Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
3. Amennyiben Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
4. A Felhasználó köteles jóváhagyott megrendelését rendelést az értesítés kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül átvenni. A rendelés átvételéhez a Felhasználónak be kell mutatnia a rendelés visszaigazolását, valamint valamilyen, közigazgatási hatóság által kiadott fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány, vagy jogosítvány).
5. Amennyiben a Felhasználó nem veszi át rendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 30 napon belül a szolgáltató megkísérli felvenni a kapcsolatot a Felhasználóval a megadott kapcsolattartási telefonszámon, amennyiben kapcsolatfelvétel meghiúsul, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, a teljes vételár fenntartására.
6. Az átadás-átvétellel az áruban bekövetkező kár veszélyének viselése a Felhasználóra száll át.
7. Az átvételt követően az áruban bekövetkező sérülésekért, hiányokért Szolgáltató-t felelősség nem terheli.
8. Amennyiben az adott termékre jogszabály jótállást nem ír elő, úgy hiba miatti kifogás esetén a Felhasználónak kell igazolnia, hogy a hiba az átadás-átvétel időpontjában az áruban már megvolt.
9. A termék fuvarozása a Felhasználó igénye szerint, a visszaigazolt megrendelőben kikötött feltételek alapján történik.
10. A fuvarozás mindenkori díjait az a megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.